3 dagar , p-viken? , fest!

nu har jag insett att det snart är sommarlov ? x)
har typ inte insett det sen idag XD
haha
och imon har vi klassensdag , vilket betyder, CHILL!!
på torsdag har vi talang.. f*n oxå, jag som ville till lindö för att se brännbollsmatchen ^^
kanske åker dit en stund iaf :D
haha ;)
på fredag är det avslutning! sen får jag se om jag drar till p-viken, tror faktiskt inte så många kommer, kankse drar till vallen istället :)  och på lördag är det iaf fest ;) hemma hos fanny och då kommer jag träffa alllllttt saknat folk^^ guud va man har saknat dom asso:) så var berädda på många kramar ^^ alla kommer få en varsin minst xd
haha och sen upp tidigt på söndagen för att dra till stallet och tävla ;) både LC:1 och LB:2 :)
ni får gärna önska mig lycka till, eftersom det gick så dåligt sist  ;)
men nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen :)
puss
haha två bilder från i fredags (slutet på temaveckan) & friluftsdag;)
två bilder jag tagit på mitt lag, jag eric & victor ;)
och såhär såg det ut i min kamera efter 10 sekunder när dom fick ha den x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0