godmorgon nu åker jag ;)

allt är klart packat och snart åker vi :) jag ska bara gå ner och hämta min usbsak så jag kan ladda över videoklippet som jag lovade ;) hoppas jag får lite bättre väder än ni här hemma ;) haha jag hatar regnet-.-
men jaa. jag kommer sakna er här hemma..
speciellt maria&klara för dom har jag inte sett på längre än en vecka ;(
kommer förstås sakna alla jättemkt med!
intressant inlägg..
kommer sakna carina också.. :( för hon bor låångt borta :(
nu ska jag sluta skriva och hämta den där saken x) och alla som är vakna nu borde (ska) smsa med mig tills jag är i köpenhamn ;)
sen stänger jag av min mobil.. men ni kan gärna fortsätta smsa för då har jag ngt att göra när jag kommer hem ;D
pusssheeejj
blir en bild på mig hunden frida och min mest älskade evita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0