får väll ta och packa..

för sen ska jag fixa mig för vi ska bort ikväll.. på julmiddag faktiskt ^^
hann inte träffa carina så mkt idag.. vilket suger .. men vi får ses ngn annan dag ..
och jag var faktiskt extremt snygg idag :D:D min outfit slår alla andra.. nu sitter jag här i myskläder :) supermys verkligen :D
blev inga bilder idag för jag orkade inte ta upp kameran i regnet .. xp
ja vad mer vill ni veta? .. inget xd
haahha ... ska dra och packa lite nu ^^
puss
en bild jag har är med hos evelina och tävlar.. kommer länka dit när bidragen kommer upp^^
underbar låt:
love the way you lie

Kommentarer
Postat av: julia

åh vilken snygg cykel, jätte härlig färg :)

2010-07-24 @ 16:12:18
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0