carina svensson ღ

skulle tydligen blogga om ngt roligt ;)
eftersom carina ville det så jag skulle blogga om henne för hon var rolig xp
men det tycker inte jag för hon är jättetråkkigggggg ... hon typ äter banan och ja klappar en groda ^^
okej.. hon e rolig faktiskt :D:D
fasst jag vet inte vad jag ska skriva mer än att hon e grymt rolig x)
hon e min bästavän :D och helt underbar ;)
vi har träffats typ en och en halv gång.. och knappt pratat x)
ena gången såg jag ut som en alien :D
men iaf.. hon är bäst helt enkelt bäst..
det är bara så.. asssoo ni FATTAAR INTE :D:D
jag ärsuperglad som är kompis med henne :D:D mohahahahahahah
och ja..
vad fans ka jag skriva mer?;D jo tre ord eller ngr fler xd
hon är min och jag älskar henne :D:love:


Kommentarer
Postat av: Jullan

sv: Okej :D

2010-07-26 @ 20:59:50
URL: http://avella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0