bilder

vill ni se i större format ?
klicka här:
så ja ;D
JAG BJUDER PÅ BILDERNA OCH;
jag är inte supersmal men jag är inte heller ett fläskberg.. men jag har på mig
  • strumpor
  • långkalsonger
  • sockar
  • mjukisbyxor
  • underställströja
  • långaärmad tröja
  • tjocktröja
  • skidjacka
  • mössa
  • vantar
  • gummistövlar
  • skidglasögon
  • och över detta en overål som var fodrar med dun och vindtät och i den va det en inbyggd flytväst..
och fattar ni om det var kul att åka den båten :D:D
det blåste asssmkt och blåste rakt emot oss och vi körde i 90 knop tror jag.. asso vi flög verkligen xd  ni fattar inte hur kul det var men det var typ som att hoppa en bana 1 meter med en liten shettis och det var typ små hinder hela tiden sen bara kom det hinder som va typ 120.. och man landade så jävla hårt... ASKUL va det :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Clara

hahaha, det var inte lite du hade på dejj x'D

2010-07-31 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0