.

tredje inlägget på typ 10 minuter xd
jag hatar långa inlägg, så försöker skriva kortfattat & ska lägga in bilder :)
nej fan nu blev jag besviken, är det inte andra avenyn nu eller? xd
asso ärligt kolla på bilden?:D
jag tror inte det finns något bättre i denna värld. hon är fan det bästa jag någonsin fått.<3
jag skulle ge allt för att få henne<3
i alla fall red jag henne idag. :) och hon var PIGG!
hon hade rent ut sagt damp xd vi skulle hoppa barbacka. xd jag tror jag skulle skratat ihjäl mig samtidigt som jag var på väg att flyga av ett antal ggr ;)
och smarta moa valde freja. är hon smart? svar nej! och är jag förvånad, svar nej , hon är trots allt blond.
hon var typ livrädd xd hahahahaaaahhahaha och, NI skulle sett xd
tänk själv att sitta på en tunna som är typ 2 meter hög och sur som satan xd.
hon är inte två meter men ni fattar :)
men nu ska jag faktiskt duscha & sen ska jag glo på paradise hotel :P
och den dummmaaaa moa ska sova hos sin mormor och morfar inatt och det betyder... att jag inte har någon att snacka med i natt ;(
så hejdå pusss^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fattade inte så mkt på svaret, men jag undrar bara hur man kollar storleken på sin header? vore snällt med ett svar såfort som möjligt (:

2010-01-05 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0