rubriker är dryga -_-

fan, det är 2010 :o shit säger jag bara :o
nyss var det ju 2009 :(
jaja. hoppas 2010 blir bra i alla fall.
kom nyss hem från stallet. vernesa va med mig idag. ^^
det var verkligen skitkallt. haha men kunde galoppera och trava
på ett fält. haha^^
jag tror vernesa frös ihjäl stackarn.
haha jag frös liksom och jag red ?:o
men nu luktar det mat fåren köket ska gitta ner och kolla om maten är klar.
oj shit, nu kom mamma med värtsa damprycket. hon kunde knappt
andas för hon va så arg.
;/ jaja får väll göra som hon säger innan hon dödar mig.
puss

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

tack så mkt :D

2010-01-01 @ 18:56:51
URL: http://emeliiesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0