jag är dålig på att uppdatera :d

hahah xd
har varit i stallet från 9 till 7 typ. så har inte hunnit uppdatera något alls.
skriver lite nu.
och vettni:O
pappa säger att mobilen är för dyr, men min pappa är alltid sur -.-
men jag kollade på madickens blogg och då skulle hon ha typ bloggträff med alla hennes bloggläsare :O
och jag som bor i kalmar :'( fyfan va less jag blir xd
men nu ska jag sova. hejdå <3
jo föressten idag på klubbhoppningen. skitläskigt viktoria , eller daisy vägrade och vickan flög av och då skulle daisy typ hoppa över bommarna som låg på marken eftersom hon vägrade inne i hindret. då när hon landade så gjorde hon det på viktorias finger. så det typ bröts :S
stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0