en av mina favoriter !

har nyss kommit hem från frida & vi har varit riktigt riktigt flumm xd
hahahahha. har köpt lite godis. och ja. ;) vi va på maxi, jag ville åka
till majja men pga kylan vann frida med at inte gör det -.-
min mamma och pappa är skitsura. och det är egentligen jag med.
har inga bilder att ladda upp. har inte kunnat pierca tungan och när
vi försökte idag gick det inte heller.
fan fan fan. just nu ligger allt på botten....
funderar på om jag ska ringa majja snart. måste prata lite. .
det var verkligen ett tag sen jag skrev såhär mycket. och jag ber
verkligen om ursäkt för att jag så sällan har bilder. det ska verkligen ändras.
JAG LOVAR!

en av mina favvoläsare är melanie. jag tror hon läser varje dag och hon kommenterar nästan varje inlägg. man blir så glad av hennes kommentarer och hennes blogg är super. hon har lyst upp min dag. & såklart alla mina nya läsare. är uppe i 76 :D:D
melanies blogg
hon kommer också bli länkad för hon gav bästa förslaget till min nya design. TACK <3
FÖRLÅT FÖR ATT DET INTE BLEV NÅGON BILD! <3

Kommentarer
Postat av: melanie

jag har bloglovin så jag läser när du har laddat upp ett inlägg :)



Vsg <3

2010-01-26 @ 21:22:58
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: mava

sv: sökte på bloggar, pallar inte med blogtrafik :)

2010-01-26 @ 21:30:16
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: M

Nja runt 1000-2000 :)

2010-01-26 @ 22:13:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0