BILDBOMB

jo. detta kallas bildbomb :)
asså jag gick in på min bdb kollade igenom bilder från hela 2009 och tog dom som väckte mest minnen.
tyvär orkar jag inte skriva till varje bild vad just den betyder. vissa kanske ni vet? vill ni veta en speciell bild får du skriva vilken bild så lägger jag ut ett inlägg med den bilden och vad den betyder.
sen kanske ni tänker att alla bilder inte är från 2009, nej. men dom väcker känslor som kommit upp 2009 och då har jag skrivit något om bilden ... typ
jag märkte också att det var väldigt många ego bilder, men varje bild har sin egen mening..
fråga om du undrar.
jag bjuder
det går verkligen inte att sakna någon så mycket som dig
måste säga att jag saknar 6b sjukt mycket.
puss ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fan vad jag älskar bild 7, 19 och 20 :D<33

2010-01-15 @ 21:44:29
URL: http://eeemmiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0