skulle mobilblogga ,

men tydligen kom inte det upp på bloggen. får testa igen :) ^^
har iaf kommit hem från stallet. :) vi hade teori idag ;P
sen har jag varit duktig och bortat i en timme (H)
ska nsart ner och äte och efter det ska jag pluuggaa.
SEN KOMMER BILDERNA UPP PÅ BLOGGEN :D:D:D
blir ni glada nu?
och jag tror jag grät i morse. jag vet hur avensjuka ni är på mig:
bara för att jag har majja & inte ni. ^^
så himla underbat.
nej nu ska jag in i duschen. imon ska jag rida ÄLSKLING.
<3
pussss

Kommentarer
Postat av: jenny



kolla min sommaroutfit på bloggen :D

2010-02-03 @ 19:49:56
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/
Postat av: lisa

asso,

är du & maja ihop eller ? :O

ni är jävligt desperata ni skriver en massa texter till varandra hela tiden ! ?

2010-02-05 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0