har aldrig varit med om något värre...

även om du inte har tid borde du verkligen läsa. jag lovar att du kommer skratta.
mötte frida vid rondellen och cyklade sen till maxi.
vi köpte slush godis och mera godis,
jag kastade i hennes slush i papperskorgen och hon tog upp och drack igen:S
jag ringde majja & berättade xd
sen bestämde vi oss för att kolla på film, men sen ville vi inte det.
så vi stack till skälby xd sen drog vi överbron och iväg till city gross. xd
vi gick in och köpte en cola xd haha ^^
sen skulle vi cykla hem och vi orkade verkligen inte cykla dom dör 500
meterna runt om så vi tänkte gå över den där lilla gräsplätten bredvid
hundsaken xd när frida gått upp med cykeln insåg hon att det var låst
så hon la sig ner i den en meter höga snön :O:O
vi slängde över cyklarna och började gå. och jag lovar det var snö till
emellan knäna och höften. på låret asso. helt hemskt.
och cykeln lixom :O:O efter typ en halvtimme var vi framme vid träden och hade
bara halva biten kvar :D när vi kom fram till stigen var mina ben typ gipsade
av snö :S
SÅ JÄKLA KALLT.
jag menar jag hade bara tights :S:S  vi cyklade i dunderfart tillbaka till skälby och
till getingen, vi cyklade till dogge och lånade toan :D:D och sedan åkte vi till ok. jag tror
aldrig mina fötter och ben fryst så mycket. cyklade hem. gick in i duschen och satte på
mig jättevarma tofflor :D:D
pusss tack för att du läste.

ful bild på frida :D:D gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0