*-CARRO'S majja

jag har en sak jag måste få sagt & jag vill att alla ni som läser ska se detta oxå!
så jag kom på idén att logga in på MINcarro's blogg & skriva det här ist!

--------------------
Carro Bågfeldt, <3

Min carro, mitt hjärta. Mitt allt.
de finns ingen finare än du, absolut ingen vackrare än du.
ingen lika underbar som du, för du är bäst.
du är perfekt, du är allt & lite till.
du är de finste gud skapat, de bästa som någonsin existerat.
& du är bara min, & ingen annnans.
att veta att du bara är min, mitt alldeles egna underbara bästa hjärta:
du är den som får mig leva, du är den som får mig le.
du är den enda som får se mig när jag är som lyckligast, med dig.
de är med dig jag mår bäst, de är med dig jag är på topp.
du är ljuset i mitt liv, du är syret i luften.
den hjälpande handen när jag trillat, den som lyfter mig.
den som får mig att flyga, med dig känner jag mig fri.
med dig är jag hel. du är min andra halva. min bästa halva.
du är den som fyller mitt hjärta, du är den som fyller min själ.
du är den som lyser upp i mörkret!
du är allt dedär & så sjukt mkt mer.
detta är inte en en 100 000 000 : e del av allt bra som finns med dig.
& hur många gånger jag än skulle säga detta till dig
så skulle de aldrig kunnas mätas med mina känslor för dig.

jag älskar dig mincarro, mer än allt!
& glöm inte de!
DU ÄR BÄST!

DE ÄR SÅ DE SKA VA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0