SKÄMS

Jag skäms för min uppdatering men jag har verkligen inte haft tid alls. På lördagmorgonen åkte jag direkt till stallet kl 7 och hade jour, sen hade jag skötarkursen och sen möte. var hemma runt 6. Åt mat och fixade mig sen åkte jag direkt till Maja för att sova där. Vi var ute halva kvällen & åkte pulka :D sen kollade vi på det regnar köttbullar, eller maja gjorde för jag somnade typ efter 5 minuter :P  Sen vid halv 11 åkte jag hem och vid 11 va jag i kyrkan. Efter kyrkan åkte jag direkt till stallet & va stallvärd och sen red jag och sen åkte jag hem. Så ja nu vet ni varför jag inte uppdaterat. Kan bjuda på en grymt häftig film för att jag inte bloggat ^^
Så himla COOLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0