trött - ridning - trött

Är så sjukt trött. jätte jätte astrött verkligen.
red rhona , gick sådär, hon va en aning mot skänkeln och ville inte riktigt som jag ville, hon gav dock upp i slutet :)
då hon blev fin :D
är iaf astrött nu och känner inte ett dugg lust att blogga. jag har lovat hundra gånger att jag ska blogga, men gör jag det ? nej xd
jag ska inte göra ngt åt saken ikväll heller faktiskt utan jag ska ladda hem en rolig film och kolla på den tills jag däckar.
ska kolla lite på hästnet också :)
och va lite social på facebook :)
låter det bra?
sen ska man väll tjata lite på mamma & pappa :D
och imon ska jag nog faktiskt ta tag i mitt rum. på RIKTIGT x)
en bildrepris på sara och hebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0