rhona & monty 10/8-2010

först hjälpte jag ju till på ridlägret :)
sen red jag rhona vi tog ett ganska lugnt pass på slingan ;D men svettig blev hon.. men jag kan faktiskt skylla på värmen för vi hade inget jobbigt pass alls?
aja sen red jag monty och eftersom jag fick rida själv så var han seg och eftersom jag har en sånhär jobbig dag då jag alltid är trött så fick han som han ville.. vi skrittade mest tog väll trav och galopp tsm 50 meter xd
resten va antingen skritt eller så stog vi och betade... vet inte om jag sov typ.. för jag la mig bakofram och myste med hans mysiga rumpa xd haha så ja xd ansträngande? nej.. ändå somnar jag nsart ;)
så ska gå in i duschen och sen ska jag sätta på en film och mysa ! <3
en bild i repris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0