rhona & kaj

först sov jag till 12 ^^
sen städade jag liite
sen vid halv 5 kom majja så åkte vi till rhona ^^ sen sprang
jag majja mamma och pia runt och jagade dance och rhona i en timme ;)
då hon gav upp genomsvett och astörstig precis som mig ^^
haha sen red jag runt på travbanan lite och sen åkte vi vidare till hagbynäs där majja red datten ich jag fick rida kaj,
en häst majja tar hand om nu :)
sen åkte vi hem och så åt jag och sen duschade jag sen satte jag mig här framför min älskade dator fällde ngr tårar och ryckte upp mig igen!
här sitter jag caroline tråkmåns bågfeldt ^^
letade efter bilder då jag hittade denna :O kolla mitt hår ^^ det är ju fint ju (a)
kollade även runt bland lite bilder och så hittade jag bilder från den västa natten i mitt liv.. och jag ska faktiskt var så elak och säga att johanna och alva sov här då.. som tur va sov dom när allt gick åt helvete ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0