remember me!

jag tyckte den var bra. förutom att jag inte riktigt förstod slutet och jag hatar sånna här slut.. men det kanske är det som är grejen?
har iaf inte gråtit under hela filmen. egentligen vet jag inte ens om jag borde kolla på sånna här filmer för jag mår psykiskt dåligt efter.
men ska nog kolla på the last song så jag har sett alla tre filmerna...
sen mst jag nog sova ut och så.
jag blev riktigt ledsen nu när jag skrev denna texten! jag vill bara säga att jag älskar anna!
nu kom tårarna:(

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej :)



Jag såg också Remember me häromdagen , och i slutet så dör ju tyler för där han stod och kolla ut genom fönstret i slutet nästan så är det ju det där flygplanet som kommer och kör in i byggnaden , du vet det som har hänt på riktigt

så han dör så i slutet ;p

2010-08-12 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0