pannkakor och ridpass ^^

jag år pannkakor till lunch idag :D bara så ni vet :D
men iaf.. rhona var ute idag när jag kom :) men i en hage hos shettisarna ;) så jagh och anna försökte få in dance men det gick inte så anna red nt ;)
men vi tog in rhona och snacka om att hon hade energi.. hon kunde inte så still bet i allt som fanns och hade allmänt damp.. blev lite småsur över hennes dumma fasoner..
sen skulle vi konditions träna lite och göra av med lite enrgi så vi skrittade fram ganska länge , travade länge och tog långa galopper och travade långa sträckor efter sen ngn ökad galopp och sen trav. :)
sen skrittade vi en ganska lång stund sen fick anna rida lite :) jag red i en halvtimme och hon en kvart ;D
hon skrittade mest tog lite trav och ngn galopp :) men ändå efter passet hade hon massa energi kvar så vi släppte ut henne direkt i den stora hagen och då blev det lite fart på henne ^^
gullehäst.. dock glömde vi bort grimman .. :( så hon är utan :/ hoppas det går bra imon iaf..
sen glömde jag pärmen och att skriva i den.. INTE BRA XD
jaja vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0