min uppdatering suger på sommaren -.-

asso jag vet inte vad som händer med min blogg fasst igår idag natt kan jag skylla på mitt internet som dampat sönder -.-
men iaf. igår åkte jag och emmy upp hit och det första vi gör är att lämna post hos mormor och då blev man 250 kr rikare xd
sen åkte vi hem och satte på the strangers.. egentligen skulle vi bara kolla trailern men vi kollade på hela istället xd
vi dog 15 ggr :)
sen åt vi och sen drog vi och badade :) eller vi badade aldrig för det va så kallt xd
sen drog vi hem och laddade hem sex and the city som blev klar för ca en timme sen xd
så istället satte vi på whats happens in vegas :)
sen när den va slut var vi allmänt flummiga så flummade runt xd
sen satte vi på american pie 5 sen american pie 4 sen american pie 2 sen var klockan halv 7 så jag gick och la mig :) eller emmy sov redan lite.. sen vid tio gick vi upp och åt frukost sen drog vi ner till köpingsvik och gick runt lite på campingen.. sen åt vi och sen cyklade vi hem? XD
då satte vi på american pie 6 och när den va klar städade vi lite och sen drog hon hem :( så nu har vi gäster .. xd
men ska nog sätta på american pie 1 eller 3 xd sen har jag väll sett alla xd
:D
Intressant inlägg till 1000 % :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0