Jag vill bara säga en sak!

Jag skrev ett inlägg som var ett stort misstag!
Jag skrev att jag Kanske skulle få en häst. Jag tror jag skrev kanske minst 10 ggr i det inlägget. Men folk verkar ändå ta det som att jag ska få en?! Att det är 100 % säkert?
jag ångrar att jag sa det. Förra veckan va vi uppe i 90 % det var nästan typ klart.
Sen sket sig allt och jag och mina föräldrar fick börja om att snacka från 0!
Jag letar ponny hela tiden. jag hittar dom jag vill ha hela tiden. Jag pratar med mina föräldrar hela tiden. Jag gör allt jag kan, men jag vill inte att ni tar ngt förgivet! Jag vill ha häst mer än någonsin. Men det är inte alltid så lätt!
Räcker det men fakta nu!? Jag informerar inte mer om detta förens allt är säkert och vi antingen gett upp eller är och provrider! OKEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0