JAG AVSLÖJAR MIN HEMLIS!

och jag vet att det kommer snackas.. det kommer gå en massa jävla rykten och ni kommer tycka jag är dum i huvudet men sanningen är den att jag kanske kommer få / köpa en häst! och nej nej nej ingenting är bestämt!
och inte en dressyrponni.. jag ska köpa en hopponni isåfall!
jag vill kunna satsa lite mer på min ridning .. nu har jag inget annat val än att tävla dressyr och ett tag var jag verkligen fast i det.. men nu har jag ångrat mig. och vad gör man?
men jaja.. jag vet ju inte hur det blir än ;)
så hittar ni en allround/hopponni som är mellan 8 och 12 år , d-ponny så säg till mig :D helst inte för dyr heller xd haha
fasst jag har redan hittat min stjärna.. är helt förälskad i den.. fasst när vi bestämt oss är den säkert redan såld :(
men ja nu vet ni min hemlis ?:D
snacka hur mkt ni vill, sprid ut rykten, säg att jag inte är värd en, gör vad ni vill för jag bryr mig inte och det är sanningen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

wiie :D:D:D så himla kul!

2010-08-07 @ 10:11:33
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0