i min lilla lilla värld av blommor..

åh vad jag dör .. jag typ älskar den låten fasst jag kan bara det i hela den xd
haha,
ska iaf ta och gå ner och sätta på en film och ta en frukt :D
har redan ätit massa onyttigt idag för vi har gäster xd
vill se ps i love you.. men den e så sorglig?
titanic är för lång och alla american pie har jag sett.. ? hmm..
jag får se vad det blir ^^
men först ska jag sätta på mig mjukisbyxor och en skön mjuk tröja och sätta mig under filten och svettas.. bara för det är så mysigt ^^
den som uppfann mjukiskläderna borde vinna hederspris eller ngt liknande ^^ jag älskar den personen  !

Kommentarer
Postat av: rebeckahultqvist

Behöver lite tips vad jag ska skriva mer om på bloggen, du behöver absolut inte följa den!

Men vad tycker ju DU är roligt att titta på en blogg? Filmer? Bilder? Hiss&Diss? :)

Ja, kommentera lite vad du tycker är roligt! :D

2010-08-08 @ 11:42:26
URL: http://rebeckahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0