förkyld, mys och frys ;)

jag har gått och blivit riktigt jävla förkyld :/
fasst eftersom jag fryser hela tiden och mitt huvud dunkar så är det rätt mysigt att ha en masssaaa täcken på sig och bara svetttas bort febern ;)
aja, red ju idag :)
eller först åkte jag och emma till stallet och sen va jag funktionär ett tag ;)
sen när hon åkte hem efter en timme typ så red jag :)
hon va jättefin idag :D
hon lyssnade och behövde inte jobba så länge för att få henne lösgjord :D
sen skulle jag testa lite förvänd galopp, vilket hon var ganska svag i , så fick jobba lite och till slut gick det finfint :D och efter det var hon verkligen hur böjbar och lös och , ja hon va helt underbar :D så det va ett asbra sätt typ xd så sen tyckte jag hon hade jobbat så fint så då tog vi ngr småskutt på cavalettin som stog i ridhuset :D hon va megapiggg och mysig :D:D
underbart! :D
ska snart lägga mig ;)
sålänge kan ni få en fail bild på mig bara för jag blev så hoppsuuuuuuuuugen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0