det regnar köttbullar fanns inte att ladda hem..

alla svenska som stog på listan fasst inte plus the ex och ngn mer xd
men the laast song gick att ladda hem efter andra försöket så nu är jag ÖVERLYCKLIG!
ska kolla på den imonkväll :D
nu har jag iaf precis kollat klart på never back down :D bra (Y) riktigt riktigt bra, alla borde se den.. den lixom .. man typ sjunker in i filmen ni fattar, som om man är där ;D
nu ska jag gå och sova eftersom jag ska upp vid 7.. har ju faktiskt lovat lilla thea att vara i stallet vid 8 xd ge mig ett lycka till? för er som känner mig.. gäller det morgonen så är jag alltid minst en halvtimme sen xd:love:

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Så synd :/

Men när du väl får tag på den lär du inte ångra dig ^^

2010-08-10 @ 00:45:51
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0