:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jag är överlycklig!

jag gråter nästan!!! nu har jag varit utan rhona i 3 och en halv vecka?? jag har varit utan kbf i 3 och en halv vecka.. ????
FAN vad jag saknar er och min lilla älskling!
jag funderar bara på hur jag skulle klara av att sluta?
Jag har ju funderat mkt över en sak och då mst jag ju sluta och det viillll jag ALDRIG! men vill man nå sina drömmar mst man ibland...
men det är ett tag tills dess så vi får se hur det blir!
MER säger jag INTE.
jag ska iaf åka till rockneby idag och rida tsm med mathilda & cassandra tror jag :)
aja.. ska packa ihop mina saker och fixa mig och äta frukost sen ska vi nog sticka härifrån :)
bjuder på en bild för att göra inlägget lite roligare ^^

Kommentarer
Postat av: <3

Lilla gumman, du har inte funderat på att byta mascara? ett tips gör det, det ser lite klumpigt ut! :) <3

2010-08-04 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0