Bloppis!

eftersom jag har bloggpaus så kan jag publicera en bloppis så länge ^^
Ska sälja lite saker jag inte använder ;)
Klänning/Tunika WESC
nypris 700:-
säljer den för 300:- det går att pruta ;)
använd ca 4 ggr :)
STORLEK SMALL
Adidaskofta
Nypris 700:-
Säljer den för 300:- (fast pris)
väl använd, men inte sliten!
Storlek 38 men är liten i modellen så räkna den som en 36.
SÅLD!!!
WESC T-shirt
Nypris 250:-
Jag säljer den för 75:-
Använd ett fåtal ggr.
Storlek Medium men den är som en small.
SÅLD!!!


WESC T-shirt
Nypris 250:-
Jag säljer den för 75:-
Använd ett fåtal ggr.
Storlek Medium men den är som en small.
SÅLD!!!


Shabrak - dåligt ljus i bilderna. sista var bäst!
Nypris 200:-
Jag säljer det för 75:-
Använd max 10 ggr INTE SLITET
Storlek pony. Passar B & C ponnier även a ponnier dock lite stort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0