shoppiing shoppiing ;)

jag skulle ju till stan och köpa skor men på dom två gånger jag va där följde inga skor med hem xd
haha xd men iaf, jag köpte
  • tre vanliga tunna strumpbyxor
  • två tjockare tights med dragkedja och ränder typ, svarta och ett par vita
  • två skjortor, en rosa typ och en blårandig
  • en vanlig pösig t-shirt, rödrandig
  • ett blått linne
  • en tjocktröja grå/rosa
  • en kjol svart (betalat själv)
  • två bhar
  • strumpor
  • ett linne randigt
  • och en bok (betalat själv)
fattar ni då at
kolla vad jag hittade på toves blogg :) jättefin och jag hoppas ni lägger märke till hur liten jag är xd jag som har pontus på shettisgaloppen xd xd ahahah och alla gppnger moa inte vill vara med och när danni upptäcker att hon är filmad xd gud vad vi alla saknar dig tovsson :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw :')...

Saknar allt verkligen allt..er & Ra-tana <3<3<3<3

2010-04-17 @ 17:59:46
Postat av: ella

Hej!

jätte fin blogg! kan inte du lägga ut bilder på det du köpte? :)

kram.

2010-04-17 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0