orkar inte gå xP

jag har gåt runt i stallet hela dagen ^^
tävlade ju och nej det gick inte bra... xd
hon var jäääätteeeetrööttt -.- och min skänkel va väll inte så bra den heller xd
jag kom 3a, ... av 3 XD
jaja xd det går väll  bättre nästa gång:)
vet ni? min kamera ligger där nere och jag orkar inte hämta den så ni får bilder efter maten xd
iaf så var jag stallvärd sen -.--.- haha och jag fick leda en lektion ;P
jaja . sen har jag cyklat hem, men jag är trött... och det är riktigt jobbigt utan min ängel.
varje gång jag hittar ett äpple eller ngt godis eller vad som helst tänker jag att jags ka gå ner till henne och ge
det till henne, och när man kommer dit tänds lampan i huvudet att hon faktiskt inte är kvar..
även om jag inte vill inse det måste jag nog ?:'(
jaja.
inte deppa på bloggen inte!
nu ska jag vila mina ben :D och kolla bloggar... vad säger ni om att göra som klara&ebba att börja med veckans fem bästa bloggar ? ;D;D vad tycker ni?:D
här kommer ngr bilder från när jag frida & majjabebis webbade med robin och adde, fasts dom ville inte ha sin webb på så dom skickade bilder istället ;D
hmmm...robin sa att detta är han? det kan det väll inte va ? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0