monty 13/4-10 (carls födelsedag)

skolan var riktigt riktigt riktigt dryg idag ... sen efter har jag bara hunnit åka ut till monty och rida ;)
han e så himla snäll verkligen.
vi började med att skritta fram på cykelvägen ca 20 minuter ? :) sen gick vi in i paddocken och skrittade travade och tog lite galopp :) han var lite seg och det är elikamed att när han väl började jobba gick det i slowmotin typ xd så jag försökte få honom lite framåt och sket i att jobba honom ;P sen när jag travat av och så, så gick vi ut och skrittade av lite ;D
sen såklart glömde jag att fixa middags påsen , SMART som man är ;D
men iaf. jag har ingen bild på den söta hästen ;) ska försöka fixa :) sålänge blir det en på..
saknade frida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0