jo..

jag red ju först dixie, vi fick ha ngr små pinnar som hinder om vi ville;) jag red barbacka och hon var pigg som en leopard typ xd jag kunde inte hålla tillbaka henne och eftersom hon stannat så mkt på senaste tiden fick jag verkligen hålla om för jag visste inte om hon skulle stanna eller inte. xd och det var nog tur det för annars hade jag nog hoppat utan henne xd sen när jag red bamse skulle jag försöka jobba lite och bamse är ju så stor och rund och stark xd det gick inte så bra xd så ja min rygg och mage och mina ben har fått arbeta lite xd pga det kan jag knappt röra mig xd xd
sen så sov jag i min pappas säng och den är skön men jag får alltid ont i ryggen av den xd
ska leta reda på ngn bild xd
bild på både bamse och dixie xd

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

du red honom bra :D iallafall när jag såg ;)

2010-04-10 @ 19:30:46
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0