sök på My Immortal- Evanescence och lyssna när du läser (youtube)

asso jag sitter seriöst och gråter, INGEN ser och INGEN förstår vrf, dt är nt alls svårt, men jag har fan stora öden i mitt liv. hur tror ni dt känns när min allra bästavän den ÄNDA jag hade, när hon bara dör, dt är ett starkt ord men  asso jag gråter varje natt och somnar gråtandes, jag skriver varje dag i min såkallade "DAGBOK"´. jag orkar nt leva med detta mer,  jag lyssnar på denna låten 24/7 och jag gråter & gråter & gråter, när fan ska ni förstå?...<3

Kommentarer
Postat av: majja<3

jag förstår! jag har förlorat 2 bästa vänner! & en jag inte tänker förlorta det är DU! förlorar jag dig klarar jag mig inte!!! <333333333333333333333

2009-09-22 @ 21:20:44
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0