Rahlenfeldt&Rosén??

chacha, stack ut en stund med frida ^^ vi åt på mc, och jag lovar har nt vatt i stan sen sommarlovet typ :S aslängsen. jaja sen så drog hon hem och jag hem och satte mej i soffan och mös till bert ^^ haha xd jagvet att den är fjantig men extremt bra ;)  och jocke snackade med mej i skolan idag ^^ snacka om att jag tkr dt är coolt ^^ haha :D men nu ska jag nog sova trorjag, mamma ropar, fasst innan måste jag hoppa in i duschen puussss

men asso om ni vill ha kvar mej som bloggare och om jag ska läsa era då får ni fan gå in och rösta på jocke på denna :) asso krille och jocke , dt kan nt bli bättre? snällaaaaa elr man kankse ska ta; NU GÖR NI DT UPPFATTAT? rösta rösta rösta :D<3

http://rahlenfeldt.blogg.se/2009/september/dom-6-som-kommit-vidare-i-tavlingen-ar.html#comment



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0