när alla vänner är som ljus:*

en gång bästavänner.
alltid bästavänner.

- lev livet fullt ut!
LLFU

när vi slutade sexan hade jag inga problem med dt, dt lixom var en glädje att sluta :* jag trodde dt skulle bli bra , men jag hade nog enormt mkt fel ...
alla verkligen hatar mej, visst jag har nya kompisar , jag har -gått vidare-, dt har nt ni, ni har stannat på den gamla nivån, men jag trodde nt det betydde att om jag skaffar fler vänner betyder dt nt att jag "byter" vänner. jag har världens finaste vänner, maja, nicki, johanna, kanella,sofie & anna trorjag iaf:( men alla våra gamla minnen asso dt är som om ni skiter i mej nu, som om jag längre inte är en av er, dt som lixom var vi! anna duvet hur mkt jag älskardej men vart fan tog våran perfekta vänskap vägen? jag har plåstrerna hemma klara, snart torkar limmet. jag saknar ngt hos mej , ngt stort!
-när ni fallar faller ni hårt-
jag saknar nt 6b, men jag saknar vissa personer, jag går till skolan och går in i klassrummet och den första känslan jag får av min gamla bästavän är att hon hatar mej, på rasterna skjuter du mej utanför, vart fan tog allt VI hade, ja vart fan tog dt vägen? ;O nu vill vissa vara med dom mera coola och då blir jag där ensam, jag trodde seriöst dt var VI! jag har alla bitarna av hjärtat i 1000 bitar och ingen är längre här som förut. jag saknar er.



en gång bästavänner.
alltid bästavänner.

maja holgersson bergdahl

jag har ngt som ingen annan har , jag har ett hjärta!
ett alldeles eget hjärta som är mitt, som jag alltid kan gå till och som alltid är där när jag behöver en hjälpande han.<3 du är nt värd guld. du är värd alla diamanter som finns nej, hjärtat mitt du är värd ngt mkt fina 'än mej, jag vet nt vrf du står här, egentligen borde du vara inlåst bakom stora breda glasskivor med massa vakter runt, inne på ett museum. du är egentligen för dyrbar för att få vara med mej! många undrar hur vi träffades & vrf vi ungås, vi träffades i stallet & vrf vi är, bra fråga. GUD HAR SAGT DT, haha och vi har så dålig humor så vi passar så perfekt ;* vi älskar varandra och ingen vet faaktist hur mkt jag älskar heeennnee men dt är enormt :* <33333333333333333333333333333333

när alla bänner är som ljus är


Kommentarer
Postat av: majja ;* <3

du är ngt enormt vackert & du är mitt <3 utan dig gumman hade jag aldrig klarat mig ! du är det finaste som finns! <3



jag ÄLSKAR dig! <3

2009-09-02 @ 19:27:01
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/
Postat av: DIN majja ;*

du är ngt enormt vackert & du är mitt <3 utan dig gumman hade jag aldrig klarat mig ! du är det finaste som finns! <3



jag ÄLSKAR dig! <3

2009-09-02 @ 19:28:32
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0