ååhhhhhh, stackkaaar´n<3

SNACKA OM ATT JAG VILL BLOGGA :D
jagvilljagvilljagvill^^

- men problemet är att jag nt har ngt att skriva om :/ så langar en bild på maria , och minen är så fin ^^ på ngt sätt:D


ASSO

jaja :* har vatt i skolan som vanligt ;) haha men bögen syntes nt till ngnstans :( sen efter när jag läste hans blogg fick jag reda på att han hade ögoninflammatin stackarn,<3  pussigull<3 jaja, dt lever jag nog med. iaf så hade vi gympa och vi spelade fotboll&basket och jag suger verkligen ;) men måns berömde mej faktist idag :D typ första ggn på åratal han var positiv mot mej, HAN KAN FIRE PLAY(stavning xd)  sen på svenskan kunde jag knappt läsa för jag visste att maja snart var där, ååh guuuud vad jag längtade :* efter skolan då träffade jag skanade elin carlbrant :D men men iaf så kom maja & mimmy och jag gick runt med dom en stund på stan tills min cheerleading började alla var där förutom michaela och vettni?:( :@ 6 stycken typ 7-8åringar har börjat ;S fiifaaaannnn vad jobbigt jag hoppas verkligen att vi delar upp gruppen på två! annars slutar jag! där med basta :) jaja sen efter dt skyndade jag hem och fixade mej för sen skulle vi till per&linn och lucas för per fyllde 39 :) kul kul-.- sen kom vi hem och nu är ingen annan är maja inne på msn för alla är på vallen och super :*<3  men asso nu vet jag nt vad jag ska skriva men men, vi ses välll ngn  gång pusssssssssar på er,<33


jag har kankse förändrats men nt mkt utanpå, bara inuti, jag har nya tankar.
men jag är jag & dt står jag för,<3

Kommentarer
Postat av: araya

maria är sööt ;*



Vafan är vallen, har inte hört talas om det xD

Det skulle vara jätte kul om du kom till fritidsgården, jagsaknardig :) <3

2009-09-11 @ 22:34:13
URL: http://enaraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0