vi leker att du är prins & jag är prinsessa<3?

som jag lovade så skulle dt komma upp bilder och text,<3 jag kankse nt skriver jättemkt, men jag är trött, <3
jag vetinte om jag skrivit sen måndas så vi kan ta mån-tis-ons?:) i måndags efter skolan va jag i stallet, i tisdags efter skolan var jag i stallet ^^ och idag var dt oxå stallet<3 jo föressten i söndags var jag med maja,
så vi kan ta söndag: jag gick upp och fixade lite hemma, med rummet som sedan på kvällen såg ut som ett bombnedslag igen. SUCK '-.- jaja , jag måste verkligen ta tag i att städa mitt rum innan mamma dödar mej xd. jaja vid 4 tiden skjutsade pappa mej till maja efter mkt om och men, och förlåt att jag blev väldigt sen men var tvungen att stå ute i regnet lite innan och gråta av mej <3 vill ju nt ge dej all min skit precis ^^ jaja sen åkte jagt hem och åt -.- mamma hämtade mej, sen var kjag tvungen att cykla dit. så cyklade och cyklade och frröös som inihelvete<3 men men dt vare värt sen var jag hemma vid 9, halv 10 ngn gång efter att maja följt mej till stallet ungefär :D
fler bilder en annan dag :)<3

idag så hade vi matte-.- och tyskaa ---..--- jaja sen va dt elevensval och jag hade rhona, jag var faktist mkt mindre glad efter att jag ridit, dt gick super duper as skit mega DÅLIGT! ;D så då vet ni dt. men iaf så stannade jag länge och kom precis hem nu :)
men nu ska jag försöka uppdatera lite mer,<3 och nu ska jag ta en varmdusch och en filt och varm choklad och bara mysa med mej sj framför andra avenyn :) pusss  dagens låt; 7milarkliv-martin stenmarck

måste bara tillägga; jag bjuder nt på bilderna. dt är jag. ni kan nt säga att ni bjuder på er själva. för va med mej om ni vill vara med mej och ingen annan , OKEY?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0