lördag-söndag^


chacha bloggen, :)
nu är dt faktist dags att soav för att orka upp till fuckinghelvetecepeskolanhelvetetimon -.-
menmemn, igår blev dt att gå upp tidigt tidigt för att vara i stallet vid 7 och så åkte jag med anna&sara iväg till öland för att dom skulle tävla, så jag hjälpte till lite ^^ sara kom tvåa i första klassen och trea i andra trorjag :) och gladiator vägrade två ggr i första klassen och annan trillade av i andra men hon är nöjd och dt ska hon vara! :* sen fick jag sitta hästvakt åt gladiator som var extremt rastlös så satt där och frös i ngr timmar ^^ :) men men <3 sen blöev dt hem och på kalas-.- vuxenkalas xd

idag gick jag oxå upp tidigt för att åka till stallet vid 9 och kolla&fota på dressyren :) blev många fina bilder ;D sen har jag vatt kvar i stallet, var årselev och hade teorin :) sen efter dt så stannade jag thea och vickan kvar en stund för att fixa lite :P sen drog vi hem och nu sitter jag här och degar som alla andra dagar :) <3
jag ska rida rhona på lovet och troligtvis på fredag :D och jag är överlycklig <3 jaja,<3

ska nog byta klass, jag står verkligen nt ut längre, elr om jag nt kan byta skola. fyfan vad dt suger här. jaja

  • JAG SAKNAR MAJA
  • JAG ÄLSKAR MAJA EXTREMT MKT, så mkt som ingen förstår
  • JAG ÄLSKAR ANNA
  • THEA OCH ASTOR ÄR JÄTTEGULLIGA ^^^
  • ASTOR KAN HOPPA ;o xd
  • JAG SAKNAR MIN ÄNGEL EXTREMT MKT
  • jag vill ha tillbaka evita nu, och jag saknat henne och älskar henne<3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0