ingenting är perfekt, förutom du

Tiden går.
Även när det känns omöjligt.
Även när varje sekund tickar förbi likt pulserande blod under ett blåmärke.
Tiden går ryckvis, ibland fort och ibland sakta, men den går.
Till och med för mej
kan nt en player ha ngr känslor?
en som playar ljuger dumpar och sårar.
har inte den ngr känslor? inga? ;o
shit vad jag skanar dej john.
är jag som ngn jävla reserv elr?
måste dt verkligen vara såhär.
kan man nt bara vara sej själv för en dag elr två.
detta är ju fan en barbievärld vi lever i!

Äkta vänskap består av två eller fler, vi är två och det är inget spel vi spelar, ingen lek vi leker, utan detta är verkliga livet! Det är såhär jag har valt att leva mitt liv, tsm med hästar. Utan hästarna skulle jag aldrig träffat underbara Maja, tänk själv hur kul vi kan ha det i stallet? Vi träffades väll första gången förra sommaren tror jag, på gätterö du va med christina och jag med maria tror jag och du skulle tydlien vara jättesnäll enligt christina, vi snackade i bussen och så sen va jag med ines & majlinda och så började bråket och jag trodde att dt skulle vara så förevigt, men jag som du glömde bort dt en månad efter tror jag. Sen började du på kbf och din första övernattning, dt var lixom då den andra halvan an mej verkligen kom tillbaka, som om jag varit halv hela livet till du hittade mej eller jag hittade dej. Jag har aldrig innan haft en sån perfekt kompis som du! Mitten av våran vänskap gick jag till danni när jag måde dåligt istället för att prata med dej, eftersom att dt var dej det halndlade om , till slut tog vi upp de istället & dt visade sej att inget var som vi båda trott & dt bråket var dt värsta jag varit med om, fasst det var bra på något sätt för efter den dagen har vi varit jättenära varandra. Det finns ingen annan människa på jorden som jag älskar lika högt som jag älskar dej, ingen annan har fått mej att stå upp och visa vem jag är. Du är min allra bästavän & inget ska få bryta sönder oss igen, jag kommer aldrig låta ngn ta dej ifrån mej, kommer aldrig släppa ut dej ur mitt hjärta hur mkt du än hatar mej, utan dej är jag ingenting. INGENTING, jag lovar så starkt på det, jag tänker hela tiden på hur det skulle bli om du lämnade mej, gråten skulle aldrig ta slut. Precis som med anisette :( Jag är rädd riktigt jävla rädd, att jag en dag kommer stå ensam kvar. eftersom att du verkligen är den ända jag har och vänskapen sa vi att den på riktigt skulle hålla förevigt, jag har förökt mpnga ggr, men alla andra ger upp. jag vill verkligen att detta ska hålla men vi håller ju på redan nu att glida isär. Sist det blev såhär med ngn tog vänskapen ett stort jack och blev till hat. jag gav upp! Nu fan ska jag kämpa. Jag ska kämpa, kämpa för oss. jag hoppas du gör det med mej, <3 vi har så mycket kvar att se göra & skratta till, jag hoppas jag kan göra ngt för dej, men jag kanske nt är lika viktig längre? ja som jag va för en månad sen, ?<3 men jag vill leva ett liv med dej , lämnar du mej så hoppar jag! Jag vill skapa minnen för livet, du ör en bästavän alla borde ha! jag har dej & dt är så dt ska va.<3 Det finns ingenting som kan jämföras med dej eller som man kan beskriva din vänskap med, men jag älskar dej otroligt mkt älskling!<33

inget slår dej, dt lovar jag<3

hittade denna på min gamla blogg, <3 och jag älskar dej verkligen hjärtat


Kommentarer
Postat av: din & endast DIN majja <3

hjärtat, jag gråter lika mkt nu som jag gjorde när jag läste den förra gpngen :')



vi är fan 1 ! & jag lovar dig, jag kommer verkligen ALDRIG släppa taget om dig, du är fast i mitt hjärta.



jag klarar mig nt utan dig, du är allt & lite till!



& vi kommer hålla ihop förevigt! de lovar jag <3



jag älskar dig hjärtat <3

2009-10-24 @ 22:25:14
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0