höstlov ;D

nu är dt höstlov :D men jag lovar kommer säkert gå till skolan på måndag iaf ^^ haha xd lovet är fullspeckat så kan tyvär nt följa med hjärtat till växjö :(<3 men jag har lovat nästa gång. skolan var bara dryg i dag. förutom jag som hade "ont" i knät på gympan så hängde med duge då :) och alle , för dugs klass skulle simma typ och han var nt med :D så vi hade lite kul<3 jaja enzo har vatt här och bara för att han är världens gulligaste ska jag langa en bild ^^ i nästa inlägg för jag orkar nt leta reda på den nu. snart åker MINmaja till malmö och vi har nt setts sen två veckotr typ ;'( jaja, ska väll mest slappa idag <3 kankse ska till hansa city, för dt nya modehuset har ju öppnat <3  men vi får se annars ska jag nog skära upp min pumpa,<3 vi ses :) hare bra<3
carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0