åååh trött elr trött ?

 ojoj dt böev fel bild, men denna var ju nt fel den heller xd hahah

JAG HAR BARA EN SAK ATT DISSA!
jag kom på iden då som gt och david alltid snackat om att göra sodastreamad oboy så då gjorde jag dt och för dt första så typ sprutade dt mjölk i 5 minuter i hela köket ;( bbuhuhu, så¨då var jag tvungen att torka upp allt dt, sen så typ när man hällde i oboyen så sprutade dt mere (igen :() sen så kunde man nt röra heller ;S och dt smakade PISSSED OFF, så testa inte dt ^^<3


idag hade vi studiedag så jag vaknade vid 7 -.- sen gick jag upp vid åtta och gjorde typ ingenting -.- iaf sen vid typ 1-2 ngn gång stack jag till funkabo och va en stund där med lydia och träffade massa folk, sen kom maja och då cyklade vi till bergaplan typ sen till stallet och sen till maja sen cyklade jag till stallet för att möta mama och då cyklade vi till emil & carolina :) sen efter dt cyklade jag till stallet och sen hem och sen till stallet och sen till fg och sen kom maja och då cyklade vi till bergaplan igen och träffade maria&christina och jag träffade viktor och adde med :) sen så stack vi till berga centrum och sen till lindö för att möta frida och sen  var dt disco där så käftade lite där sen så tröäffade vi julia minna joanna offelia och ngn maja typ och viktor alex och adde där ;) sen så drog vi till mc och där va filip^^ sen drog vi  och jag följde maja en bit sen var jag hemma vid halv 11 typ :D <3 superdag;*

PUSSSSSSSS<33333

och nu är jag mega trött så ska sova ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

SPRIT! 8D

2012-06-28 @ 21:28:17
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0