TJAA BLOGGEN.

jag är fan desperat. dt var nog nt bra att jag kollade på den filmen. xd jag vill ha hennes liv. ärligt visst låter dt sjukt. men jag vill dt hon fick lixom uppleva ALLT hon ville. ååh jag vill va hon. däremot skulle dt nt vara fel om jag återuppstod typ? ;) fasn va bra den va. har skrivt önskelista iaf och nu läser jag eclipse. och jo jag har faktist kommit en bit på vögen för att bli jamie. jag har skrivit en lista på vad jag vill göra i mitt liv. men den är hemlig. och ingen vet vart den finns. ^^

A walk to remember:
Landon Carter tillhör kärnan av det coola gänget på skolan. Folk ser upp till honom, inte bara för hans häftiga bil och tuffa stil, utan för att han själv vet att han är ball. När grupptrycket i gänget leder till en svår olycka händer dock saker som inte var planerade. Helt plötsligt uppenbarar sig en tjej som visserligen alltid gått i Landons klass men som ingen brytt sig om och speciellt inte Landon. Hon ser något i honom som varken han själv eller andra har upptäckt...
om ni nt har sett den kolla påö den och gråt en skvätt till, annars är ni känslolösa. asso jag grät till och med med mitt högra öga och jag har nt kunnat gråta med dt på typ 5 år, asso nt sen i ettan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0