onsdag-torsdag-fredag-lördag

onsdag, jag va med lydia, vi gick på stan och jag köpte två linnen , :* vi sträffade minna & sophie, snackade länge, sen efter ett tag träffade vi nicki & sofia :D dom förlde med oss hem & vi hade sjukt kul :* sen efter ett tag åkte sofia hem :/ och vi stack till ff, där träffade vi sara emely och frida och jane, vi hade askul, fasst vi nt kom in, men iaf :* sen drog lydia& nicki hem till mej efter ett tag och sen åkte dom hem, <3
torsdag, jag va med frida på kalmar marknad :D dt var nt så mkt intressant, faktist mer än hamsterbollarna;* innan vi stack dit cyklade vi förbi maria och då följde hon ebba & araya med oss föresten ;) vi hade askuul:D<33333 typ? elr först åkte jag å frida dit sen hem och runt lite överallt sen till maria & då åkte vi till marknadn :)  sen åkte vi till ikea :) dt var askul där,<3
fredag, jag gick upp tidigt för jag skulle klippa mej så cyklade jag till maxi, sen hade dom nt plats så fick en tid vid 2, så jag cyklade till frida som sov, så fick jag cykla hem igen, och hämtade ngr böcker jash skulle lämna på bibblan och så cyklade jag tillbaka till bibblan, lämnade dom sen stack jag till frida, då hon va vaken sen stack vi till mej och åt frukost, sen tog vi bussen till stan för att lämna en sak till mamma sen tog vi bussen till stationen från åhlens sen gick vi från stationen hem till mej elr vi tog bussen från en hållplats till en annan, sen cyklade vi til maxi och va där en stund, sen efter jag klippt mej stack vi till ikea, och sen cyklade vi hem igen :D jag åt och sen tog vi bussen till trekanten & åkte till julia :D askul, <3 sen åkte vi hem igen & julia följde med, sen åkte jag hem :D<33333
lördag, jag va på kalas på öland-.- sen vid åtta va jag med frida & vi cyklade runt lite sen träffade vi måns & följde han hem, sen stack vi till stagnelius discot, sen stack vi hem,<333 puss på dagen<3

Kommentarer
Postat av: frida

sov jag , hur fsn visste du det :O:O::O:O <333333333333333333333333333333333333

2010-02-27 @ 20:34:57
Postat av: Hanna

Du skriver väldigt annorlunda då mot nu. Gillar det bättre nu! ^^

2012-06-28 @ 21:19:01
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0