första inlägget, & jag fattar nt ett skit ;*

gick upp vid 11, sov hos mamma inatt & sen gick jag upp & åt och lästa ur twilight, jag har mindre än hälften kvar :) kollade lite i kalendern & gaash vad tiden går fort, snart är sommarlovet slut ;/  sen vid 1 kom lydia och vi satt & snackade en stund, sen åkte vi till stan & träffade minna&spphie, vi snackade i säkert en halvtimme, iaf sen hängde vi runt lite & sen tr'ffade vi nicki & sofia :) vi gick runt lite & jag köpte två linnen tio klubbor en delade en läsk med lydia :D vi hade superkul, sen drog vi alla fyre hem till mej & hade askul i värmen, sen drog sofia hem & vi stack till ff, träffade frida&jane och isak& hans kompis & sara&emely :) vi kom såklart nt in men dt va kul :D sen stack vi hem till mej och sen tog dom bussen hem, <3 megabra dag :D igår va jag med maja & fottade bilderna kommer in på bdb imon :D<3333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

billibilliobng :F

2010-03-18 @ 09:10:43
Postat av: majja

Jag tänkte också på oss innan, men jag tog aldrig tag i det. Och nu tänker jag på oss sjukt mycket. Men det funkar inte nu, det gör det inte. Och hur ont det än gör, för det gör verkligen sjukt ont så vet jag att det inte funkar nu även fast jag väldigt gärna vill. Vi var världens bästa tillsammans, det står jag fast vid. Och jag kan aldrigaldrigaldrig älska någon lika mycket som jag älskat och fortfarande älskar dig. För du är en av de bästa sakerna som hänt mig, en av de finaste människorna i mitt liv.



Du ska veta att jag gråtit minst lika mycket och jag har bara velat spola tillbaka tiden till då vet var vi. Men det går inte och hur ont det än gör så är det rätt. Jag kommer alltid älska dig, det hoppas jag verkligen du vet. Och ingen kommer någonsin vara lika bra som du...



Du kommer alltid vara mitt hjärta..

2011-09-24 @ 21:50:26
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Hanna Kaisto

Haha vad gulligt, ditt första inlägg! :D

2012-06-28 @ 21:17:36
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0