trött & seg

jag är verkligen skittrött och då blir jag lätt sur och lessen, och nu är jag sjukt lessen över att mitt photoshop typ är assegt och inte funkar. DET SÖG RENT AV SAGT!  åh, det kostade lixom 1000 kr så jag hade kunnat få något mycket mycket bättre av dom pengarna. jag som var överlycklig och så visar sig detta ... jaghopp . men jag hoppas verkligen att sanningen är den att det är jag som inte kan. för johan min bror är ju typ värsta datateknikern ;D så han kan hjälpa mig och visa hur det funkar och så. HOPPAS verkligen att det funkar som jag ville.
jaja. nu ska jag nog gå och borta tänderna och ta på min pyjamas och sen gå in på mitt rum och bara mysa med en bra film ? :)
ska nog upp tidigt imon för jag ska rida jason :)
ingen bild idag tyvär . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0