tävling på libresse xd

min vän kan jag kalla syster, hon har något ingen anna har, och tillsammans är vi bäst. hon är en tjej som alltid lyssnar om jag har något att säga, hon ser direkt om jag mår dåligt, vi kan alltid skratta tillsammans och glömma allt tråkigt för en dag. hon är som en sol. en underbar person, en sån som alla vill ha.  vi kan bråka, men efter blir vi alltid mycket mycket tajtare.  det finns så mycket jag kan skriva, men ord räcker inte till. inget kan mäta sig med henne. en värld utan min majja vore som en värld utan en sol eller en natt med massa stjärnor, men utan måne. ingen fattar hur värdefull hon är. knappt jag. <3
jag älskar henne
min vän kan jag kalla syster, hon har något ingen anna har, och tillsammans är vi bäst. hon är en tjej som alltid lyssnar om jag har något att säga, hon ser direkt om jag mår dåligt, vi kan alltid skratta tillsammans och glömma allt tråkigt för en dag. hon är som en sol. en underbar person, en sån som alla vill ha.  vi kan bråka, men efter blir vi alltid mycket mycket tajtare.  det finns så mycket jag kan skriva, men ord räcker inte till. inget kan mäta sig med henne. en värld utan henne vore som en värld utan en sol eller en natt med massa stjärnor, men utan måne. ingen fattar hur värdefull hon är. knappt jag. <3
jag älskar henne
klicka för att vara med och tävla om biobiljetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0