rösta på fototävlingen, snälla

VÄRT ATT LÄSA ALLA HÄSTINTRESSERADE!
klicka här för att komma till röstningen.
kom precis från stallet. ridit jason ^^ och idag var han snäll I STALLET xd
hahaaha, jag kanske inte ska skratta ;
skulle rida i paddocken men underlaget var så geggigt och snöigt så det fastnade bara i hovarna så skulle skritta lite på cykelvägen istället. gick bra och sen ser jag långt långt långt borta ett lyse och såklart trodde jag att det var en cykel så fortsatte att rida efter ett tag ser jag att det kom ett lyse till och så var det två mopeder ;O dom kom närmare och närmare. (och jason är ju rädd för det mesta så, hur rädd tror ni att han blev nu?) hah jag skulle vända och skritta hem i alla fall och då började han öka skritten och jag trodde han bara var pigg. sen i alla fall så började han småtrava lite och jag kunde verkligen inte få tillbaka honom :O efter ett tag var mopederna så nära att han satte iväg i full galopp på en cykelväg, av asfalt ;O jag kunde verkligen inte hålla i honom han hade kontrollen själv nu. och mopederna som var typ jättegamla och lät minst tre gånger så mycket sopm vanliga ökade farten och kom närmare och närmare och verkligen försökte låta så mycket så möjligt. jag var verkligen arg . såg dom inte hur rädd han va eller? först när vi va inne i paddocken kunde jag stanna honom, det gick verkligen inte innan han verkligen kutade för livet. och jag nästan önskar att han hade kastat av mig så jag brytit benet mitt framför dom cepeskadade killarna. åhhh
FATTAR NI HUR TRÖTT JAG BLIR PÅ SÅNNA MÄNNISKOR;O;O
fyfan . och förra året på nyär hade några killar kastat raketer på donn i hagen . som dom precis tänt på.
seriöst DJURPLÅGARE!!
jag ska döda dom om jag ser dom igen :@
men ska duscha nu och se om jag kan göra något åt mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0