natt/morgon-blogg

godnatt biatches :)
elr jag kanske borde säga godmorgon?
har vatt uppe hela natten, först chattae jag och mitt egna hjärta / min älskling majja om allt och egentligen absolut inte ett skit. ja. vi flummade skit mkt. sen iaf märkte hennes pappa henne så vid 3 drog hon. och jag tänkte nästan lägga mig när majlinda kom och räddade mig så nu sitter vi och pratar om allt och ingen, jag har kollat runt på massa bloggar nu och det finns verkligen inget mer att göra nu. jo jag har kollat igenom typ alla bilder på datan och massa bdber . så jag ska ta och lägga mig, ska sova i 3 timmar sen måste jag gå upp, för jag ska till stallet vid tio imon så går upp vid nio. ^^ sen sover jag i stallet imon också. eller asso jag borde nog säga idag/ikväll.
så om jag har tur så kommer jag inte decka :D
men nu ska jag sova så mamma inte kommer in och dödar mig ;)
jo jag bjuder på en nattbild^^ helt osminkad och skittrött xd
puss cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0