jag har tråkigt, majlinda har nog somnat ? xd

Hur mycket filmfreak är du?

 


Du har sett filmerna:

 

( ) Titanic - jag vet att jag är cepe

(x) Love actually
( ) Och så kom polly
(x) Mean girls
( ) Just like heaven
(x) Ice age 1
( ) Ice age 2
( ) Ice age 3
(x) Lejonkungen
(x) Lejontämjaren
(x) Pippi Långstrump
(x) Bröderna Lejonhjärta
( ) Saw
(x) Batman
(x) James Bond
(x) Spiderman
( ) Strandvaskaren
( ) Alla älskar alice
(x) Jalla jalla
( ) Bedtime stories
( ) HSM
( ) Bröllopsduellen
( ) Allt flyter

( ) 27 dresses
( ) Moulin Rouge
( ) I andras ögon
( ) In the mood for love
( ) Notting Hill
( ) Gladiator
( ) Charlie Wilson´s War
( ) I´m not there
( ) Wall-E
( ) Walk the line

( ) Get Smart
( ) My Sassy Girl
( ) Min Brors Flickvän 
( ) 21
( ) Juno
(x) Råttatouille
( ) Flyga drake
( ) Utlämnad
( ) The Mist
( ) Djävulen bär Prada
(x) Förtrollad
( ) Wanted
( ) Guldkompassen
(x) Bee movie
( ) Brudens Bästa Man
( ) The holiday
( ) Stardust
( ) Hancock
( ) Mamma Mia!
( ) Kung Fu Panda
(x) Hairspray
(x) Narnia
(x) Horton
( ) I Am Legend
( ) Jumper
( ) Kärlek på menyn
( ) Arn
(x) Sex And The City: the movie
( ) The Love Guru
( ) Barnhemmet
( ) SpiderWick
( ) På smällen
(x) Kalle och chokladfabriken
(x) Madagaskar
(x) Superhjältarna
(x) Shrek
(x) Harry Potter
( ) Kogänget
(x) Hitta Nemo
(x) Gustaf
( ) Hajar som Hajar
( ) Happy Feet
( ) Polarexpressen
(x) Herbie
(x) Johnny English
( ) Vinnare och Förlorare
( ) Robotar
( ) Skruva den som Beckham
( ) The Big One
( ) Indiana Jones
(/) Grease-inte hela
(x) Askungen
(x) Peter Pan
( ) Så som i himmelen
( ) Masjävlar
( ) Heartbreak Hotel
( ) Hipp hipp Hora!
( ) Tjenare Kungen
( ) Zozo
(x) Kopps
( ) Gothika
( ) The Eye
(x) Twilight

( ) In To The Blue

 

RESULTAT: 31,5

 

 

0-5 = Film är väll okej, antar jag...
6-15 = Det är roligt ibland
15- 30 = Mycket kul!
30-50 = du gillar film mycket!!
50-70 = Du älskar film!
70-80 = Film är det bästa jag vet!
80- uppåt = Jag är ett filmfreak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0