gott nytt år ;)

nu har jag varit och "kollat" på raketerna .

ja jag sa det till mamma i alla fall, fast jag var hos majja :D

det var typ två månader sen jag såg henne sist, och det första hon gör är att skrämma livet ur mig :S

haha , ja asso det var ju inte världens bästa grej idag, men huvudsaken var att jag träffade henne innan 2009 var över.

men det har ju hänt så mycket så det blev som det blev.

jaja. jaja. jaja. jaja. jag kom nog hem rätt mycket senare än mamma men hon märkte inget ? xd

jag ska snart ner och äta mat. sen blir det att fota när vi skjuter raketer, jag får se om det blir något bra av det ;D

så vi ses senare

GOTT NYTT ÅR ÄLSKLINGAR :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0