god morgon.

du var denna julen över :/ jag fick verkligen fina presenter men jag skulle gärna fått flera böcker ;) men jag sparar min önskelista tills jag fyller år. :) haha . men ikväll tror jag att jag langar lite bider från julafton/juldagen. vi firar jul idag oxå, fasst vi brukar nt få så mkt julklappar då, typ en :) haha :)
och jag måste bara göra en liten lista på folk jag saknar så in i helvete ;
maria-vi måste verkligen va snart. jag saknar dej ngt sjukt enormt. vart tog min gula kompis vägen, jag saknar dej, ses snart?
lydia-jag saknar dej älskling. verkligen skit mkt. i somras var vi ju jättemkt. gätterö och allt, kommer du ihåg när ledarna kom in i tälten och bah; vi hör ända bort tilll oss ... xd jag saknar dej ngt enormt.<3
kanella- det finns inte ord att beskriva dej med. jag skanar allt. vi ses ju varje dag. men bara i skolan. aldrig annars, vi måste verkligen va nu! jag saknar dej enormt jävla mkt älskling, du är min syster <3
homie,dude,buddie=ebba,fanny,carro- åh vad jag saknar er tjejer, vi träffas bara sådär ibland säger hej och går igen, jag saknar er tjejer. jättemkt. vi måste vara snart<3
nicki- ja vi ses ju alltid i skolan men vi är aldrig och ärligt talat tkr jag du har förändrats så sen vi började 7an, innan va vi ju ibland och hade skitkul. vi måste va snart <3
joel- min snygga snygging, jag saknar dej riktigt mkt. du är verkligen ngn man nt kan leva utan, vi måste va snart då, hoppas nyår blir av :D
john-åh min lilla kille. elr ja dt va ju så, vi har bråkat endel. ja och just nu är vi väl "kompisar" nt mkt mer, men jag skanar dej, hela sommaren med dej, jag saknar dej verkligen . men dt kan jag väll glömma nu.
och en/två jag nt kan nämna namnen på
så tjejer och killar ta åt er nu. <3
ni som läser iaf jag saknar er verkligen.

Kommentarer
Postat av: dedu !

vem är dom två sista namnen ?

2009-12-25 @ 12:31:28
Postat av: maria:)

Jag saknar dej oxå! :') <3333 gul<3blå

2009-12-25 @ 12:53:07
URL: http://chrismia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0